1/21/2018

Zielony koktajl z kiwi i grejpfrutem (dieta dr Dąbrowskiej)

owoce-na-stole-drewnianym

Rozsmakowałam się w tych porannych koktajlach ! Przy diecie to bardzo fajne rozwiązanie, taki gęsty napój zapycha na żołądek, jest bardzo zdrowy, a przy okazji jest też smaczny. Po zakończeniu diety możemy do niego dodawać płatki zbożowe lub inne bardziej kaloryczne owoce, a także przygotować na bazie jogurtu czy mleka.

Zapraszam po przepis, a tutaj znajdziecie podstawowe zasady diety warzywno-owocowej.
Tutaj natomiast są informacje odnośnie tego co można jeść podczas diety.

Na blogu znajdziecie też inne przepisy diety dr Dąbrowskiej:


Zielony koktajl z kiwi i grejpfrutem (dieta dr Dąbrowskiej)
Czas przygotowania: 10 minut
Składniki:
  • 1 jabłko
  • 1/2 grejpfruta
  • 1/2 kiwi
  • 2 spore garści świeżego szpianku
  • woda mineralna


Wykonanie:
Owoce bardzo dokładnie myjemy i obieramy. Z jabłka usuwamy gniazdo nasienne. Szpinak płuczemy i rwiemy na kawałki, grejpfruta, kiwi i jabłko kroimy w duża kostkę. Wszystko wrzucamy do blednera i uzupełniamy wodą. Ja wlewam około 1/2 szklanki, ale wszystko zależy od tego jak gęsty koktajl lubicie, ja wolę gęsty. Wszystko bardzo dokładnie blendujemy. Najlepiej jest go wypić od razu po przygotowaniu, jeśli nie wypijemy go od razu, to napój przechowujemy w lodówce.


Print Friendly and PDF

8 komentarzy:

  1. Mmm, pyszna i zdrowa bomba witaminowa! Uwielbiam takie koktajle. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak ! Ja też, wpijam je codziennie rano :).

      Usuń
  2. Przepyszne!!! Przekonałaś mnie do grjejpfruta :) i chyba dzięki szpinakowi czuje sie dużo lepiej i mam więcej energii.
    Świetny sposób na rozpoczęcie dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy można użyć mrożonego szpinaku?

    OdpowiedzUsuń
  4. W jaki sposób obrabiacie grapefruita do koktailu? Wyciskanie sam sok, wyjmujevie łyżeczka? Jak dodamy ze skórką to będzie mega gorzkie ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obieram tak samo jak pomarańczę. Nie jest gorzki.

      Usuń